یک کیلو گوشت مرغ، چند؟ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس اتاق بازرگانی ایران: ایران دهمین تولیدکننده بزرگ موادمعدنی دنیاست خرید کدام نوع طلا برای سرمایه‌گذاری بهتر است؟ رئیس اتاق مشترک ایران و افغانستان: نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امیدبخشی به بخش خصوصی در ایران است فروشندگان پرقدرت در صحنه بورس امروز ظاهر شدند + عکس (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) محکومیت هزار میلیارد ریالی برای عرضه خارج‌ازشبکه گندم در خراسان‌رضوی واردات ۱.۸ میلیارد دلار طلا برای رفع تعهد ارزی در سال گذشته اولویت اختصاص ارز به صنایع داخلی اعلام شد ریزش قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه جلسات اتاق بازرگانی ایران در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار تکلیف جدی دولت به وزرا؛ نرخ رشد اقتصادی هر دستگاه در سال ۱۴۰۳ هدف‌گذاری شد ایران‌خودرو قیمت جدید هایما S۷ را اعلام کرد (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دلار ارزان شد، کالا نه | شهرآرا علت کاهش‌نیافتن قیمت اقلام را پس از فروکش‌کردن تلاطم‌های ارزی بررسی می‌کند نبود کارگر ماهر دلیل افزایش حوادث ناشی از کار کاهش قیمت دلار حباب سکه را کوچک کرد + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) کارِ «طرح ساماندهی کارکنان» قبل پایان کار مجلس یازدهم تمام شود رهن و اجاره در منطقه الهیه مشهد چقدر است؟ + جدول (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) معاون امور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی: پیشنهادی برای افزایش حق مسکن کارگران نداریم کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی شارژ می‌شود آخرین تغییرات درباره زمان واریز یارانه معیشتی (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

واریز دومین یارانه آبان‌ماه ۱۴۰۰ در هفته آینده + جزئیات

  • کد خبر: ۸۶۶۹۰
  • ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷
  • ۳
واریز دومین یارانه آبان‌ماه ۱۴۰۰ در هفته آینده + جزئیات
در هفته آینده نیز باید یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز و پرونده یارانه آبان بسته می‌شود، اما به نظر می‌رسد دولت برای ماه آینده برنامه افزایش مبلغ یارانه‌ها را دستور کار داشته باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، در هفته‌ای که گذشت اولین یارانه آبان یعنی یارانه معیشی بنزین به حساب سرپرستان خانوار حدود ۶۰ میلیون نفر واریز شد. در هفته آینده نیز باید یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان واریز می‌شود.

صد و بیست و نهمین مرحله یارانه نقدی ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی به ازای هر نفر باید در روز ۲۰ آبان یعنی پنجشنبه آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

معمولا یارانه‌ها آخرین ساعت روز واریز می‌شود، به نحوی که سرپرستان خانوار صبح روز ۲۱ آبان یارانه خود را دریافت کرده‌اند.

این یارانه برای خانوار‌های مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی به همراه افزایش حداقل مستمری پرداخت می‌شود.

همچنین تقریبا همه یارانه‌بگیران در بهار سال قبل مرحله اول وام کرونا را گرفتند. حدود ۲۱ میلیون خانوار وام قرض‌الحسنه یک میلیون تومانی را گرفتند که اقساط آن از یارانه ماهانه آن‌ها کسر می‌شود.

در واقع برحسب مصوبه ستاد ملی کرونا و اطلاع رسانی‌های قبلی صورت گرفته، هفدهمین بخش از اقساط تسهیلات قرض الحسنه کرونا، از یارانه نقدی آبان برداشت می‌شود.

با واریز یارانه نقدی در هفته آینده، پرونده واریز یارانه‌های آبان بسته می‌شود، اما به نظر می‌رسد دولت برای ماه آینده برنامه افزایش مبلغ یارانه‌ها را دستور کار داشته باشد.

چند نشانه برای افزایش یارانه‌ها

اول این که از چند ماه قبل ابراهیم رئیسی وعده داده که از آذر امسال کارت رفاهی پرداخت می‌کند. این حمایت قرار است به صورت کارت رفاهی باشد که به پنج دهک اول تعلق می‌گیرد.

دومین سیگنال افزایش یارانه‌ها را معاون اقتصادی رئیس جمهور داد. محسن رضایی دو روز پیش اعلام کرد که دولت در آذر برای مردم خبر‌های خوبی دارد.

سومین نشانه نیز به دوفوریتی بودن لایحه اصلاح ارز ۴۲۰۰ تومانی است که طبق اعلام عضو هیات رئیسه مجلس هفته آینده به مجلس می‌رود. در واقع مجلس و دولت مصمم هستن که این لایحه به سرعت تصویب و ارز ۴۲۰۰ تومانی حذف شود. با حذف این ارز دست دولت برای پرداخت یارانه به مردم باز می‌شود.

منبع: تجارت نیوز

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
غلامرضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
1
0
بعد از چهار دهه خدارا شکر که یک ریس جمهوری داریم همانند یقوب لیس که بفکر مردم ومملکت وصادق واز الرسلا خداراشکر
saeid
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
متاسفانه هردولتی که سرکار می آید گوش شنوایی ندارد و همچنان طوطی وار فعل دولت قبل رو ادامه میدهد ملت رو تقسیم کردن به دوقشر مرفه و فقیر که ملت یا مرفه هستند یا فقیر و ملاک فقر رو فقط افراد تحت پوشش کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی میدانند که متاسفانه بیشتر تحت پوشش ها هم وضع بدی ندارند حالا یک قشر نجیب و فهیم در بدنه ملت وجود دارد که درآمد آنچنانی ندارند حتی تحت پوشش بیمه نیستند و حیا و کم توقعی آنان باعث شده تحت پوشش نهادهای حمایتی هم واقع نشدن که حدود سی درصد جمعیت هستند این بخت برگشتگان کم توقع توسط دولت دیده نمیشوند هر کمکی دولت میکندبه این قشر توجهی نمیشود گناه اینان اینست که شرم و حیا دارند و آویزان نهادهای حمایتی نشده اند
حسین جعفریان
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
0
0
این تحریم ها کمر مردم ودولت راشکسته، وامیدی به افزایش یارانه نقدی نیست
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->